Tuesday, September 7, 2010

MALAM 31 OGOS 2010

30.08.10 :- LEBIH KURANG 9 LEBIH MALAM...aku bersama alya mengharungi malam yg sunyi sendirian menemui insan yg amt kami hormati..sampai disana DIA sudah menunggu kami.. aku bertukar tempat duduk dan beralih kebelakang & membiarkan alya baring di tempat duduk depan...keadaan senyap sepatah kata pun aku tak bersuara mahupun bertanya kemana DIA hendak membawa kami pergi......{kejadian petang itu mmg tak dapat kulupakan..tapi apakan daya aku harus pasrah dgn segalanya..}segala ptanyaannya sepatah pun aku tak jawab..knp???? dan mengapa??? biarlah mnjadi rahsia hidupku..malas nak pikir lantaklah...dari apa yg dilaluinya aku sudah pasti kemana dia nak bawa kami...LUMUT...sempat round TELUK BATIK jgk...layannn jer...hati perempuan ni mudah lembut & mudah jgk hot..lama kelamaan aku mula mendekatinya..kami pun sudah sampai di parking yg amat padat sekali menanti jam 12.00mlm...LAUNGAN MERDEKA MULA KEDENGARAN DAN PERCIKAN BUNGA API MULA KELIHATAN DI SULAMI LETUPAN MERCUN..AMAT MERIA SKALI...YG PALING SERONOK TGK BUNGA API TU TENTULAH ALYA.. KELILING BANDAR LUMUT TU DIORG WAT POT UNTUK BAKAR BUNGA API YG MERCUN..MMG SESAK ORG...bila suma dah habis kami pun pulang dlm perjalanan balik kami singgah makan kat RESTORAN krn perut sudah laparrr, oleh kerana alya kini sudah pandai berjalan so senang cikitlah kami makan takdelh kelam kabut sbb alya msti rimas duk lama2 kat baby chair tu kan, lps dia kenyang mkn dia nak turun & gi berjalan2 di sekitar meja kami..bkn main seronok lagi sampai taknak balik.....memandangkan jam pun sudah menunjukkan 1.30 a.m kami pun teruslah bersahur so balik takyah nak bagun sahur lagi..sampai umah pun dekat pukul 3.00 pagi...

No comments:

Post a Comment